19 Nisan 2010 Pazartesi

96- YENİ AÇMIŞ İKİ ÇİÇEK!

            OSMAN TÜRKOĞUZ
           
            İzmir; 05 Ocak 2010
                       
                       
96- BİRİ LALE, BİRİ GÜL!

            Yeni açmış çiçekler, biri LALE, biri GÜL;
            GÜL sapsarı bir çiçek, LALE tomurcuklu GÜL.
            Uyumlu ve ahenkli yüzlerinde ışıkla;
            Bir kadere yolcular, SESSİZ, SAKİN BİR RUHLA.
            Birbirine bakınca, diğerinedir turum,
            Onlarlı günlerimdir benim büyük gururum.
            Ruhlarını görürüm yaptıkları işlerde,
            Onları yitirirsem, çok yaşamam ölürüm.
            Elleri nakış, nakış Tanrımın bir sunumu;
            Döktürürler şiiri, yaratırlar sunumu.
            En mutlu insanım BEN, Tanrıma bin bir niyaz,                    
            Uzakta olsam bile tanıdım BEN ONLARI.
            Kanatlanıp, uçarak Gülüm'e gider gönlüm.
Biri LALEDİR benim; BİRİ SAPSARI GÜLÜM.
Onları yitirirsem, çok yaşamam ölürüm.
           
           

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi