19 Nisan 2010 Pazartesi

94- HEP SANA ÖZLEM!



            OSMAN TÜRKOĞUZ
           
            İzmir; 18 Mart 2010.

                       
                  94- HEP SANA ÖZLEM!


            Bir kuş uçar yücelerden,
            Tek başına;
            Bir yaprak düşer yapa yalınız;
            Gecelerimden, yüreğim kanar.
            Bir Kadın ve bir Erkek, elleri ellerine yapışık;
            Omuz, omuza yürürler,
            Ellerim yanar, omuzlarım yanar,
            Karabasan olur özlemlerim.
            Azgın denizlerde gemilerim,
            Kıyılarda dolanır, durur,
            SEVGİ YÜKLÜ, SEN YÜKLÜ.
            Sonra gün yeniden başlar;
            BEN, o Eski BENİM;
     Özlemlerim o Eski özlemler;
    Nah şuramda öylece durur.
    Sensizlik bir silah olmuş,
    Ben ise avıyım sürekli,
    Gece beni vurur, gündüz de beni vurur.
           
.
           
           
           
           
           

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi