30 Nisan 2010 Cuma

138- O AKŞAM ÜSTÜ!

OSMAN TÜRKOĞUZ
Çeşmealtı, 06 Haziran 2009

                  
         138- O AKŞAMÜSTÜ.

Kurudu tüm güller, bülbüller sustu,
Beni terk ettiğin o akşamüstü.
Mevsim ilkbahardı, gönlümde kıştı;
Beni terk ettiğin o akşamüstü.

Güneş kararıverdi, ay buluttaydı,
Beni terk ettiğin o akşamüstü.
İnsanlar sevdalıydı, ben sevdalıydım;
Beni terk ettiğin o akşamüstü.

Doğmadı yıldızlar, gökyüzü küstü,
Bir ateş denizi sırat köprüsü,
Yanında hiç kalır özlemlerimin;
Bırakıp, gittiğin o akşamüstü.

Çiçekler, yapraklar, döküldü, düştü;
Hiç beklemediğim çok kötü işti,
Mevsimler değişti, boyut değişti;
Beni terk ettiğin o akşamüstü.

Beni yaraladın, kırdın, öldürdün;
Gülen talihimi terse döndürdün.
Yanan ateşimi tümden söndürdün,
Beni terk ettiğin o akşamüstü.

Sesler kesildi mi, duyamaz oldum,
Renkler silindi mi, göremez oldum,
İnsanlar sustu mu, bilemez oldum,
Bırakıp, gittiğin o akşamüstü.

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi