20 Ocak 2012 Cuma

548/KUTSALIM OLMAK!

                                                                                

         OSMAN TÜRKOĞUZ
         osmanturkoguz@gmail.com
         İzmir;20 Ocak 2012.

                   KUTSAL BİLDİM SENİ!
         Atamam SENİ gündüzümden, gecemden,
         Kutsal bildim SENİ, Vatan gibi, Namus gibi,
         Tanrı gibi.
         Atamaman SENİ kalemimin ucundan.
         Atamam SENİ anılarımdan  ve gönlümden;
         Öleceğim güne kadar, doğduğum günden beri.

                   BİR ŞARKINA NAZİRE!
         “Bensizse sabahların, yoksam gecelerinde;”
         Bakışların buz tutuyorsa yalnızlığından;
         Kuruyorsa dudakların, yaşlar yeşertmişse gözlerini,
         Beklemelisin diyorum ve  mutlaka geliyorum.
         Bir mezarda yatıyorsan bensiz,
         Kurtarıcı eller bekliyorsan da,
         Kahrediyorsa bomboş yolar ve bensizlik SENİ;
         BEN dolu anılar gözlerindeyse hâlâ,
         Üzülmene ne gerek bekle geliyorum sevdiğim.
        
        
 

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi