20 Ocak 2012 Cuma

547/HER MEVSİME BİR ŞİİR!

                                                                     
OSMAN TÜRKOĞUZ
                   osmanturkoguz@gmail.com
                   İzmir,19 Ocak 2012                                                                                                                                                                                                                  BİLE, BİLE ÖLMEK!

                   SENİNLE doğdum,
                   SENİNLE yaşadım;
                   SENİNLE güldüm.
                   SENİ yitirdiğim gün, inan ki ölürüm.

                                               BAHARDA YAŞAMAK
                        Baharlar yaşıyorum, gözlerine baktığım zaman;
                   Kelebeklerin olsun çiçekler, ağaçlar da kuşların.
                   Ben  çiçeksiz ve ağaçsız kaldığıma üzülmem,
                   Baharları yaşıyorum gözlerine aktığım zaman.

                                      SEN BANA GELİNCE
                   Neşesi gelir gönlümün SENİ görünce;
                   Karanlık günlerime güneşler doğar,
                   Ellerin ellerime deyince.
                   Gözlerindeki sonsuz sevdayla
                   Renklenir dünyam, renklenir yaşam,
                   Karanlık akşamlarımda SEN bana gelince.
                   Mevsimler gelir gözlerinden,
                   Mevsimler gider gözlerine nefesin nefesime değince.
                                      DOYAMIYORUM SANA
                   Sigara diye içiyorum SENİ//Tüketemiyorum yine de özlemlerimi.
                   Dumanını çekiyorum hücrelerime//Yine de doyamıyorum SANA.   SANA doymam ne mümkün//bir yaşam boyu olsaydım SENİNLE//Sigara yerine içseydim SENİ//Acep doyar mıydım SANA?//
                   Yoksa tüketir miydim kendimi?

 

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi