20 Ocak 2012 Cuma

546/YOKLUĞUNLA AĞLAMAK!

                                                                 
OSMAN TÜRKOĞUZ
         osmanturkoguz@gmail.com
         İzmir;19 Ocak 2012.
                  
                   YOKLUĞUNLA AĞLAMAK.
         Bir şey var şuramda, büyüdükçe büyüyen;
         Gün geçtikçe durmadan BENİ SANA bağlayan.
         Bir şey var şuramda bazen kuş kadar canlı,
         Bazen sinirli bir aslan, ah! Yine SEN, yine de SEN.

            Bir şey var şuramda sesinle canlanan,
         Özlemlerle, ayrılıklarla dağlanan.
         İçimde bir çocuk sesi duyarım, ürperirim,
         Söyler misin BANA, içime mi girdin SEN?

         Bir şey var şuramda SEN! SEN diye ağlayan,
         Bir şey var şuramda BENİ bensiz bırakan.
         Bir şey var yüreğimde yokluğunla ağlayan.
         Bir şey var şuramda BENİ BANA bağlayan.


        
    

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi