7 Ekim 2014 Salı

1240/ÖNWEMLİ OLAN ADAM GİBİ ADAM OLMAKTIR.

TC. OSMAN TÜRKOĞUZ osmanturkoguz@gmail.com TV. İZMİR;07 Ağustos 2014. ÖNEMLİ OLAN, ADAM GİBİ ADAM OLMAK! “AL DEDİ, MOR DEDİ, KENDİSİ HEP KARADA KALDI!” “EVVEL ONLARDANDI, SONRA BUNLARDAN, RENKTEN RENGE GİREN MAYMUNLARDAN!.” “BENİM İÇİN ÖVÜNÜLECEK TEK KONU TÜRK OLARAK DÜNYAYA GELMİŞ OLMAMDIR!”MUSTAFA KEMAL ATATÜRK. “TÜRK OLARAK DÜNYAYA GELMİŞ OLMAM BENİM İÇİN ÖVÜNÜLEBİLECEK TEK KONUDUR.”EBU’L GAZİ BAHADIR HAN. TÜRK SECERESİ. “BİZ Kİ MELİKİ TURANIZ, EMİRİ TÜRKİSTANIZ. BİZ Kİ, TÜRKOĞLU TÜRKÜZ. BİZ Kİ, ULUSLARIN EN KADİMİ VE EN ULUSU TÜRK’ÜN BAŞBUĞUYUZ!” EMİR TİMUR. İMZASINI TÜRKOĞLU TÜRK EMİR TİMUR!” YAZARAK ATARDI. ”KALK, KALK TA HER SATIRINDA KÖTÜLEDİĞİN MAĞLUP TÜRK’Ü GÖR!” Firdevs’inin mezarında Emir Timur! Bendeniz de her iki âlemde Türkoğlu Türküm. SIFATIM TÜRK, KANIM OĞUZ KANI, CANIM DA ATATÜRK CANI. Türk Tugayı Adnan Menderes’in emri ile Kore Muharebelerine iştirak etmişti. Türk Ordusunda askerlik görevini yapan bir İsevi vatandaşımız, bir düşman askerini son mermisi ile nasıl vurduğunu anlatmıştı:”Ya Allah, YA MUSA, YA İSA, YA MUHAMMET DEDİM, TETİĞE BASTIM, HERİFİ DEVİRDİM. CAN PAZARI BU,BİRİSİ İMDADIMA GELMEZSE ÖTEKİSİ GELİR DEDİM!”DEMİŞTİ. Büyük Ustamız her NESEP DEĞİŞTİRDİKÇE, aklıma bu olay gelmektedir.” BEN GÜRCÜYÜM, EŞİM DE ARAP!”Buyurduğun da iki ulusun oylarını kazanmıştı. TÜRK VE TÜRKLÜĞÜ İNKÂR EDEREK Türkiye Cumhuriyeti yazmayı yasaklayınca da tüm Türk düşmanlarının oylarını kazanmıştı. Gürcistan devlet Başkanına da:”Ben, soyca Gürcüyüm!”Dediğin de, Gürcü asıllı Türk vatandaşlarını kazanmıştı. Hele, hele, Türk Milliyetçiliğini ayakları altına aldığını söylediğinde, Tüm Türk düşmanlarının ve Vatan Hainlerimizin kalplerini kazanmıştı. Sümela manastırına gelen Yunanlı Bakanın,”Tayyip Bizim Uşak’”SÖZÜNÜ SÖYLEMESİNE SES ÇIKARMAYARAK TÜM Rum asıllı vatandaşlarımız kazanmıştı. ŞİMDİ DE TÜM BUNLARDAN İHTİDA EDEREK:”BEN TÜRKÜM!”Demesi, Sayın Ustamızın Bukalemunluğunun tesciline yeter! Sayın BÜYÜK Ustamız, adam gibi adam ol da BİR NESEPTE BARİ KAL!

İzleyiciler

Blog Arşivi