7 Eylül 2013 Cumartesi

1117/TASFİYEYE KIZMAK MI?


 

            TC.

OSMAN TÜRKOĞUZ


İzmir;07 Eylül 2013

                            TASFİYEYE KIZMAK!

              Benim bu konudaki yazıma kızanlar da olmuş! SİLAHLI KUVVETLERDE TASFİYE İŞLEMLERİ!”Yanıt versinler ben de yazamadıklarımı da yazayım. Bir ülkenin silahlı kuvvetleri anayasal bir siyasi parti gibi çalışamaz ve de çalışmamalıdır. Size bir örnek vermek istiyorum:Emekli Hv.Orgenerali ve Hava Kuvvetleri Eski Komutanı Muhsin Batur  anılarını da yazdı.Daha önceleri İhtilalciler arasındaki adının Yavuz Bey olduğunu Başbakan Süleyman Demirel de vurgulamıştı.Kendisi de anılarında bunu itiraf etti.Bizler kendisini ödün vermez bir Kemalist olarak tanımaktaydık.Devletimizin 2.000.000.000.000Lirasını dolandıran irticanın canlandırılarak iktidar olmasını sağlayan Kaçak Necmettin Erbakan ile ilgili girişimlerini de okuyalım:

         “Erbakan-Muhsin Batur Dostluğu”

         “1980 yılı Meclis gündeminin en mühim konusu cumhurbaşkanı seçimiydi. AP’DEN  Sadettin  Bilgiç ve Faik Türün aday olmuşlar,ama seçilmek için yeterli çoğunluğu elde edememişlerdi.EK:Bu emekli Orgeneral’in Mehmet Zait Koktu’nun ayakkabısından su içtiği söylenmektedir,tarikatçıdır ve Birinci Ordu Komutanlığından da emeklidir!Ostüzü/MSPLİ Hasan Aksay partisinin kimi destekleyeceğini şöyle açıklıyordu:”Seçildiği günün ertesinde Hacıbayram’da namaz kılması şart!”

         “CHP’NİN Adayı Muhsin Batur’du.Muhsin Batur,12 Mart 1971 askeri darbesinin önemli isimlerinden biriydi.Hava Kuvvetleri komutanı olarak darbeye imza atmıştı.Darbenin o sıcak günlerinde Erbakan’ı parti kurup AP’NİN oylarını bölmesi için İsviçre’den Türkiye’ye getiren kişinin Turgut Sunalp/MDP=MECBURİ DEVLET PARTİSİ  Kurucusu/ ile beraber Orgeneral Muhsin Batur olduğu iddia edilmişti.Aradan yıllar geçmiş,Muhsin Batur CHP Senatörü olarak Meclise girip Cumhurbaşkanlığına aday olmuştu.mecliste turlar devam ediyor,hiçbir aday çoğunluğu alamıyordu.işte o günlerde,12 Mart Muhtırasının Diyanet İşleri  Başkanlığından sorumlu  Devlet Bakanı(aynı zamanda 12 Eylül Darbesinin de Diyanet İşleri Başkanlığı’ndan sorumlu Devlet Bakanı) Mehmet Özgüneş,EK:Süleymancıların Kenan Evren tarafından kabulünü sağladığı söylenmektedir Emekli subaydır!MSP Genel Başkan Yardımcısı Recai Kutan’a Cumhurbaşkanının bir türlü seçilememesinden duyduğu üzüntüyü dile getirdi.Arkasından da ekledi:”MSP,Muhsin Batur’u niçin desteklemiyor?Sizin ikinizi yan yana getireyim isterseniz!”birkaç gün sonra;Recai Kutan,Mehmet Özgüneş ve Muhsin Batur yan yana geldi.      Muhsin Batur:”Türkiye çok kritik günler yaşıyor. Anarşi ve Terör bir yandan,Cumhurbaşkanlığı seçiminde kilitlenme diğer yandan ihtilal heveslilerine cesaret veriyor.Ben,ihtilalcilerin  metot ve  yöntemlerini  iyi bilenlerden biriyim.  Çünkü ben de bu camiadan geliyorum.Muhtemel ihtilalcileri de ,kabiliyet ve zaaflarıyla çok yakından tanıyorum.Dolayısıyla  bu muhtemel ihtilali şayet ben cumhurbaşkanı olursam önleyeceğime inanıyorum!”Dedi.Recai Kutan Muhsin Batur’un söylediklerini tüm detaylarıyla Erbakan’a anlaTTI.Bu kez;Erbakan, Muhsin  Batur’la yan yana gelip,görüştü.HEM DE BİR KEZ DEĞİL DÖRT DEFA YAN YANA GELDİLER.Erbakan Muhsin Batur’u destekleyeceklerini MSP grubunda açıkladı. Bazı MSP Milletvekilleri Cumhurbaşkanlığı seçiminde oylarını Muhsin Batur’a verdi.Ancak Batur yine de çoğunluğu elde edemedi.Aradan yıllar geçti.Muhsin Batur,6 mart 1999 tarihli İslamcı Cuma dergisine şu açıklamayı yaptı:”Sayın Erbakan ve Asiltürk Bey’le birlikte bir grup MSP’Lİ beni desteklediler.Ama korkut Özal ve grup MSP’Lİ beni desteklemediler,bilmiyorum!”

“bu arada Muhsin Batur’un gittiği Kayseri’de  namaz kıldığına dair haber Cumhuriyet gazetesinde yer aldı. Recai Kutan  ve Erbakan,Muhsin Batur’la gizli görüşmeler yaparken ,dönemin Genelkurmay Başkanı Kenan Evren,Recai Kutan’ı Genelkurmay’da çay içmeye davet etti.Evren,MSP’LİLERİN Cumhurbaşkanlığı seçiminde kimi destekleyeceğini öğrenmek istedi.Genelkurmay Başkanı,Kenan Evren,Recai Kutan’a desteklemeleri için bir aday mı empoze etti,bilinmiyor.Bilinen,Kutan’ın,Evren’e Cumhurbaşkanlığı adaylığı önerisi götürdüğüydü:”Siz aday olursanız,bütün

 partiler sizin üzerinizde birleşir!”Evren reddetti ama…”Soner Yalçın, ERBAKAN,S148/149. Ben, bunları anlatmak istiyorum;okumadan,anlamadan dinleyerek fikir sahibi olunsaydı tüm kaval dinleyenler çoban olurlardı!

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi