13 Aralık 2012 Perşembe

882/ÇANTAMI GETİR SUAT!!

İzmir;13 Aralık 2012
OSMAN TÜRKOĞUZ                                                                                                                                                  osmanturkoguz@gmail.com

                        “ÇANTAMI GETİR SUAT!”
                                      Türkiye’nin her şeyi Sn.Recep Tayyip Erdoğan!
         Sözcü gazetemizde bu tarihi olayın resmini gördüğümde Üç şeyi hemen anımsadım:
         Truva Savaşında Hektor’u öldüren Aşil/Achilleos/için bir tanım vardır:”Kendi Kılıcını kendi taşıyan!”Asillerin kılıçlarını köleleri taşırlarmış. Düello sahnesinde asil kılıcını kölesinin elinden alırmış!
         1955/1956 senesinde Urfa’da bulunan 116/III’üncü j.Er Eğitim Taburunda görevli bir J.teğmeniydim.1952 Mezunu H.K.Adlı bir j.teğmeninin eşi hizmeteri ile pazara çıkmışlar.Ol hanımefendi,Pazar yerinde kolundaki çantasını Hizmet erine vermiş.Biraz gittikten sonra,geri dönüp baktığında,çantasının yolun ortasında durduğunu,hizmeterinin de ortalıkta görünmediğini görmüş.Durumu kocasına iletmiş.Ol hizmeteri de savunmasını şöyle yapmış:”Komutanım,ben size yardımcı olmak üzere devlet tarafından görevlendirilmiş bir hizmet erinizim.Seksen kiloluk çuvalı taşırım;ama eşinizin çantasını da asla taşıyamam.Her şeyden önce de ben bir erkeğim.”Demiş.
         ANAP’ın ve papatyaların iktidar oldukları bir zaman, Antalya Hava Limanında çekilerek gazetelerimize yansıyan bir fotoğrafı da asla unutamam: Şimdi ölmüş bulunan Turgut Özal ve onun solunda yürüyen bir Bakanı.Bunda garipsenecek bir durum da yok.Adı Suudi Türel olan bu Sayın Bakanımızın sağ elinde de Zeynep Özal’ın tuvalet çantası.Yalova depremi için Ülkemize gelen Amerika Birleşik Devletleri Başkanı Clinton,yağmurlu havada şemsiyesini kendisi taşımıştı!Türkiye Cumhuriyeti Bakanlarının Çanta taşımak gibi bir görevi varda ben mi bilemeyrum!İnsanlık halidir bu ya!






                              

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi