11 Kasım 2012 Pazar

862/TÖRENLE VE TÖRENSİZ UĞURLAMAK!





OSMAN TÜR KOIĞUZ!
İzmir;11 Kasım 201


                        TÖRENLİ VE TÖRENSİZ UĞURLAMAK
Vatanımız, Türklük onurumuz, ulus bütünlüğümüz,bayrağımızı, için şehit düşenler
Mezarlıklara Törenle uğurlanır!Kahramanlarımız ve Aydınlarımız da Çatma hukukla Esir kamplarına depolanır
                Orta yaşlı bir Bey, yolumu kesti ve:”Beni adam yerini koyup dinlerseniz,         size iki sorum olacak!”Dedi
            “Bildiğim sorularsa hemen yanıt veririm!”Dedim.
            Birinci sorum: Silivri’de neler oluyor!”Dedi.
            “Affedersiniz dedim;siz ömrünüz boyunca hiç komşunuzun nikâhlı  karısını baştan çıkararak sevişmek için planlar yaptınız mı?”
            “Doğru söyleyeyim ki doğru yanıt alayım.
Hâlâ planlar yaparım ve onlar için şiirler bile yazarım.Şiirlerimi bazı arkadaşlarıma da okuduğum olmuştur!”
            “Sakın bunlardan kimseye bahsetmeyesin.Evli bir kadını baştan çıkartarak ırzına geçmeye ,kutsal aile birliğini yıkmaya tam teşebbüs suçundan ,eviniz basılarak tutuklanırsınız.maskeli tanıklar da çıktığında,doğru Silivri esir kampına kapatılırsınız.Kanser gibi bir derdiniz varsa yakınlarınızla vedalaşmanız gerekir!”dedim.Güldü ve ikinci sorusunu sordu:”
            “Ülkemizde neler oluyor?”
            “Vatanımız,ulusal birliğimiz,ulusal onurumuz ve bayrağımız için Şehit düşen kahramanlarımızın cenazelerini,devlet töreni ile mezarlıklara uğurlayan AKP iktidarı;kahramanlarımızı ve Aydınlarımız,Silivri,Hasdal ve Sincan esir kamplarına törensiz uğurlamaktadır!”Dedim,elimi sıktı “tamamen anladım!”Dedi.







                                                                                                                                      

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi