17 Şubat 2012 Cuma

590/GÜLLER BİLMESİN ÖLDÜĞÜMÜ!

                                                                 
OSMAN TÜRKOĞUZ
                   Osmanturkoguz@gmail.com
                   İzmir;17 Şubat 2012.
                  
                   GÜLLER BİLMESİN ÖLDÜĞÜMÜ!
                  Ben öldüğüm zaman;
                   Gül bahçelerinden geçerken
                   Benim şarkılarımı söyleyin.
                   Güller ve Bülbüller, öldüğümü bilmesin.
                   Sarıgülüm üzülüp te, kahrolup ta solmasın.

                   Ben öldüğüm zaman;
                   Kitaplarımı ve yazılarımı saklayın,
                   Benim gittiğim yollardan
                   Türküler söyleyerek yürüyün,
                         ATATÜRK'ÜNIŞIKLARI SÖNMESİN,                                                                                                                                                                                 Öldüğümü duyup ta Hainler sevinmesin.

                   Bir gül koyun bilgisayarıma,
                   Arada, sırada tozunu da alın,
                   Emeği çoktur bende, inkâr edemem,
                   Öldüğümü sanıp takahrolup, üzülmesin.

                   Telefonları kapatın iletişime,
                   Beni aradığında O,öldüğümü duymasın.
                   Anılarımızla yaşasın hayatın kıyısında
                   Anılarımız da heba olup gitmesin.

                  
                  
                  
   

1 yorum:

Gülsev Eyüboğlu dedi ki...

ALLAH KORUSUN !
Sayın Komutanım,bu şiirinizi hiç ama hiç beğenmedim.Daha nice nice uzun sağlıklı ömürler dileklerimle,
Saygılarımı sunuyorum.

İzleyiciler

Blog Arşivi