24 Ocak 2012 Salı

554/SÖYLEMESEM SIR DEĞİL Kİ!

                                                             

         OSMAN TÜRKOĞUZ
         osmanturkoguz@gmail.com
         İzmir;24 Ocak 2012.

                   SÖYLEMESEM SIR DEĞİL Kİ!
         Muradını yaprak yaptım ağaçlarıma,
         Gülücüklerini de çiçek, çiçek bezedim.
         Sensiz yollar kuru dal,
         Sensiz günler de yaprak gazeli;
         Hepsini de yerleştirdim gönül ormanımdaki yerine.
         Kelebek yaptım tebessümlerini,
         Keklik yaptım dudaklarını,
         Kuş yaptım ellerini, göğüslerini de dağ,
         Seninle bezedim evrenimi.
         Maviye boyadım gökyüzünü,çipil,çipil,
         Yıldızlara bölerek güzelim gözlerini.
Yüzünü Güneş yaptım, mutluluğunu da Ay
         Gümüş göller yarattım, kendini görmen için.
Dere yaptım parmaklarını, çay yaptım,nehir yaptım,
Bir tek Allaha bir de yalınızca SANA taptım.
Biri birine bağladım tüm sevgi sellerini,
Katarak mayasına sevgimin tufanını
Eş için mavi göğe, yarattım bir tek sözle
Okyanuslarının en coşanını.
Oyarak mavisine uzayın sonsuzunu
Boşa mı gitsin düş kırıklarım?
Yarattım bak işte Samanyolu’nu.

 
SENLİ olan dünyama sonsuz evreni kattım;
Dolmadı yine de ruhumun o boşluğu.
Tek,tek her şeyi sevdim,yalnızca SANA taptım.
Emsin dursun ölü anılarımızın kanlarını
Yarasa yaptığım o kötü diller;
Buluşunca iki bulutta SEN ile BEN,
Gök inler,toprak inler,canlı,cansız hep dinler,
bir anı olarak kalır yaşadığımız o günler.

Yıldız,yıldız;çiçek,çiçek ve kuş,kuş
SENİNLE doldurdum Koca evreni.
Toplayabilirsen topla şimdi;
Sır da değil ki saklayayım;
SENDENDİR Tanrıçam SENDEN
Her bir şeyi sevmemin nedeni!





        
        



        
        

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi