27 Ocak 2011 Perşembe

259-GUİNNES ADAYIMIZ!

            OSMAN TÜRKOĞUZ
         osmanturkoguz@hotmail.com
         İzmir; 27 Ocak 2011.

GUİNNESS REKORLAR KİTABINA BENİM ADAYIM!

Dünya üzerindeki geçmiş ve günümüzdeki tüm liderlerin hayatlarını inceledim.
Zayıfı var, Korkağı, Hırsızı, Hırlısı, Cesuru, Haini, Merhametlisi, Gaddarı, Kadın ve başka şey düşkünleri de var.
Türkiye Cumhuriyetinin gününe geldim; durdum ve irkildim: Öyle bir Başbakanımız var ki, ”NEVİ ŞAHSINA MÜNHASIR!”
1*-Kendi Ordusu ve Tüm Komuta kademesiyle Kavgalı,
2*-Yargıtay la ve Yargıtay Başkanı ile de Kavgalı,
3*-Danıştay ile de baştan beri Kavgalı,
4*Askeri Yüksek İdari Mahkemesiyle de Kavgalı,
5*-Askeri Mahkemelerle de oldum olası Kavgalı,
6*-Siyasi Partilerimizle de Kavgalı ve de Dargın,
7*-Tüsiat, Müsait! Ve Sosyal yardım kuruluşları ile de Kavgalı-Allah için, Deniz Feneri, Kom basan ve Para basanlarla barışık-
8*-Araplarla, İran ile Hizbullah ile ve USA ile sürekli barışık,
9*-Yegâne Teknik ve Bilimsel güç İsrail ile de bazılarının hatırı için sürekli kavgalı,
10*-Türk ve Türkçe ile Atatürk devrimlerine ezelden beri kavgalı,
11*-Demokratik, laik ve Sosyal Hukuk Devletinin Atatürkçü anayasası ile de baştan beri kavgalı,
12*-Başı açık ve Çağdaş Hanımlarımızla Ezelden beri kavgalı,
13*-Atatürk’ün yaratmış olduğu eserlerin satılmasına karşı çıkanlarla da hatır için Kavgalı,
14*-Anayasamızın Kırmızıçizgili ilk maddelerinin ruhu ile de Kavgalı,
15*-Uzatmayalım; eski söylemlerine ters söylemleri Kızgın bir ruh hali ile söylediğinden kendisi ile bile kavgalı.
Son günlerde, uluslar arası ödüller almakta. Ve hatta Kavgalı ve de dargın olduğu Yahudilerden bile ödül almada. Bendeniz düşündüm ve dahi taşındım: Bu ödüller unutulur giderler.
Dünyamızda bir eşi bulunmayan bu Kavgalı halini tam teşekküllü bir asker hastanesinden tespit ettirerek, GUİNNESS REKORLAR KİTABINA KAYDETTİRMEK İÇİN SAYIN DAVUTOĞLU’NU GÖREVLENDİRSEK.
Yarının Türk insanı da bizleri kimler yönetmiş öğrenmiş olurdu, deyom da.



Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi