20 Ekim 2014 Pazartesi

1251/SENDEN BAŞKASI!

TC. ZATEN HİÇ YOKTULAR! OSMAN TÜRKOĞUZ osmanturkoguz@gmail.com TV.İZMİR;18 Ekim 2014. SENDEN BAŞKASI! 21Şubat 1983/Konya. Bendeniz, yazdıklarımı bir köşede tımarlayanlardanım. Sayın Ahmet Avcı ciltlettiğim eski yazılarımı okumak istediğinde gözüme çok eskiden yazdığım bir şiir ilişti. Onu yayımlamaya karar verdim: Ne dersiniz? Sensiz boşalana, sensiz dolana, Tadından öte bir tat bulana, Her iki dünyada yazıklar olsun, Seni sevmek varken toprak olana. Toprak olmaz bende tenden başkası, Seni bunca sevmez benden başkası, Ölürsem sen ağla arkamdan yeter, Gelmesin kabrime senden başkası. Yokluğun her an ölüm demek, gitme kal, Hasretin yıllarca dinmeyecek gitme kal, Yetişir uzağında yıllarca kahrolduğum, Ayrılma hiç yanımdan, mahşere dek gitme kal. Gökyüzüm olsan seni dağ gibi sevsem, Her anını yeni bir çağ gibi sevsem, Sevenlere bu dünyada ölüm yok, Ölsem de seni bin yıl sağ gibi sevsem. Bir bak gözlerime herşeyi anlarsın ya, Benimle kederlenir, benimle ağlarsın ya. Şu sonsuz karanlıklar hiç umurumda değil, Batmayan güneş gibi içimde sen varsın ya. Bir damla istedim denizler verdin, Her anıma renk, ömrüme mana verdin, Yıllarca özlemin hiç çekip te gitmedi, Dünyamı yıktın, yeni bir dünya verdin. Herşeyi tadıp bilmek ne güzel, Ağlamayı, gülmeyi bilmek ne güzel, İnsanlığın alçaldığı dünyada, Bir insanı sevmek ne güzel. Bir pınarsın sen içince kanılmayan, Seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, Özlenen sen, özleten sen, özleyen sen, Varken doyulmayan, yokken dayanılmayan. Beni kör kuyularda merdivensiz bırakma, Denizler ortasındayım yelkensiz de bırakma. Öylesine yıktın ki bütün inançlarımı, Beni bensiz bıraktın, beni sensiz bırakma Bilmem kaç yıl aradım seni bulana kadar, Ayıkladım içimi tek sen kalana kadar. Seninle bir bütünüm seninle varım şimdi, Sana tapacağım ben toprak olana kadar.

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi