15 Ekim 2013 Salı

1159/ÖMER HAYYAM İLE FARKIMIZ!


 

 

 

 

               TC.

OSMAN TÜRKOĞUZ


TV. İZMİR;15Ekim 2013

 

              ÖMER HAYYAM İLE

            ARAMIZDAKİ FARK!

               190’ıncı Rubai.

“Kâinatın Allahı gibi güçlü olsaydım,

İnanın bu Cihanı, ortadan kaldırırdım,

İçinde insanların kolayca yaşadığı.

Çok farklı bir dünyayı ellerimle kurardım.”


         BİZ KURALIM DÜNYAYI!

Ben isterdim ki SENİNLE,

BİZ kuralım dünyayı yeniden.

BEN Ademin olayım SENİN,

SEN DE Havvam ol BENİM.

Bir Atom bir Hidrojen bombası;

Yetmezse bir de Nötron bombası,

Silsin tüm insanlığı kökünden…

BİZ kuralım İnsanlığı seninle

 TÜM YAŞAYANLARIN Güzelinden, Çirkininden,

Kemiğinden; etinden

BİZ kuralım dünyayı,                                                                                              Yeni bir dünyamız olsun.

İnsanlarla hayvanlar mutlu mu,mutlu;

Gözyaşlarından çok uzak.

Bİr dünyamız olsun SENİNLE,

Düşünceyi,

                   Kederi,

                            Ağlamayı bırak.

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi