5 Mart 2013 Salı

1007/KEMİK YALAYANLARDA İRADE VE İTİBAR OLAMAZ!





OSMAN TÜRKOĞUZ
osmanturkoguz@gmail.com
İzmir;02 Mart 2013.
İleti yazımla birliktedir!
Sürüleştirilen toplumların iradesi,çobanlarının patronlarındadır.Aslanın,kaplanan,tilkinin ve dahi yılanın iradesi olur sürülerin ve sürü gibi yemek çadırlarına doldurulanların iradesi olamaz.
                                   
                                   İKİ SORUYA İKİ YANIT!
Adınız her hangi bir konuda öne çıkarsa,sokak köşelerinde bir çok sorunun da muhatabı olmanız kaçınılmaz olur.Benim şiir yazdığımı bilen Bayanlar,yolda önümü keserek:"Bana bir şiir yazar mısınız?" demektedirler.Her konuda yazmış olduğum yazılarımı okuyanlar da apansız soru sormaktadırlar.Bunlardan birisi de Sayın Ahmet Beydir.  Şeker seviyemi dengeli tutmak için,evimizin ihtiyaçlarının her kalemi için ayrı,ayrı sokağa çıkmaktayım.Sayın Ahmet Bey,ne zaman sokağa çıkacağımı hesaplar ve soru sormak için de pusuya yatar.Geçen gün bir raslantıymış gibi yoluma çıktı,elimi sıkıca tuatarak:
"Sayın Komutanım;size iki sorum var.Hemen yanıtlarını da istiyorum!"Buyurdu.Ve ekledi:Biirinci sorum şudur:Siz,bir yazınızda Adnan Menderes'in yanılgısı,Jean Jacgue Rousseau'nun,Cenevre şehri için üretmiş olduğu  Genel irade teorisine sarılmasındaydı!"Yazmıştınız.Bu genel irade ne demektir?Ülkemizde Genel İrade demek;Atatürk Devrim ve Çağ düşmanlarının iradelerinin toplanması demekti."Dedim."Anlayamadım amma,ikinci sorumu da sorayım:"Milli irade ne demektir?"Dediler.Sayın Ahmet Beyimiz; bunun çok çeşitli tanımı vardır,alatayım dedim ve eydirdim:
  "Milli İrade;az gelişmiş,yeraltı ve yerüstü zenginliklerinin yanı sıra stratejik durumu da çok önemli olan ülkeler için USANIN ve Vatanhainlerinin iradeleri demektir."
"Mili irade,  koyun sürüsü haline getirilmiş bir toplumu masallarla ve din ile aldatan Çobanın patronunun iradesi demektir!  "
"Milli irade;Onbaşı Adolf Hitlerin,Benito Mussolininin,Hümeyninin ,   Hikmetyarın ve adamlarının iradesi demektir!"
"Milli irade,Çağdaşlığı ve insanlığı bırakarak,Amerikadaki ağlayan kaçağın;  cennetteki Huri ve Gılmanlar için sakalılların arkasından gitmek demektir!"Şimdilik bu kadar yeterli dedim ve yoluma devam ettim!

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi