9 Nisan 2012 Pazartesi

671/N'OLURDU SANKİ?

                                                                       
OSMAN TÜRKOĞUZ
                   osmanturkoguz@gmail.com
                   İzmir;09Nisan 2012.

                            N’OLURDU SANKİ!
         Şom ağızlının birisi şiirlerimi okumuş!”Sevgi üzerine şiirlerinizi okudum,geç değil mi!”Buyurdular.Benim defterler dolusu yayımlayamadığım şiir karalamalarım var.O’na “Geç Kalan  Sevda” şiirimi okudum.Ben,tarihlerine bakmadan defterimden şiir seçiyorum.Yeniden de karaladığım oluyor.Şiirlerde anlattığım benim öykülerim değildir.Ben,emekli bir jandarma subayıyım ve dahi  gözlem sahibiyim de!

                   Gül olsaydın,sümbül olsaydın;
                   Birlikte açsaydık seninle.
                   Mutluluk ağacının da dalında
                   Sen tomurcuk olsaydın ben de yaprağın;
                   N’olurdu?
                   Yemyeşil bezeseydik toprağı
                   Sonra
                   Yağmur olsaydık ta seninle;
                   Damla,damla yağsaydık ;
                   Yıkasaydık günahlarından dünyayı
                   N’olurdu?

                   Mutluluk dağının eteklerinde
                   Birlikte kanasaydı dizlerimiz.
                   Birlikte kenetlenseydi ellerimiz,
                   Dudaklarımız ve gözlerimiz
                   N’olurdu?

                   Birlikte düşseydik uçurumlara,
                   Mutluluk çiçekleri dererken.
                  Birlikte gülseydik, birlikte kaybolsaydık,
                   Hayatın en derin denizlerinde,
                   Seninle ağlasaydık,seninle yaşasaydık,
                   Seninle ölseydik n’olurdu!

                  

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi