29 Mart 2012 Perşembe

665/YARINDAN AZ SEVMEK!

                                                                                
                   OSMAN TÜRKOĞUZ
                   osmanturkoguz@gmail.com
                   İzmir; 28 Mart 2012

                            YARINDAN AZ SEVMEK!

                   Gündüzlerim çok uzun,gecelerim çok kısa;
                   SANA aittir inan BENDE Güzel ne varsa.
                   Şarkılarımda varsın,şiirlerimde varsın;
                   BENİ tutsak etmişsin,gönlüme hükümdarsın.
                   En çok sevilenleri neden BANA sorarsın?
                  Kerem’in gözyaşları ırmak gibi  bir selmiş.
                   Şirin uğruna Ferhat nice dağları delmiş.
                   Leyla Mecnunu sevmiş,Mecnun aşktan delirmiş.
                   BEN,SENİ seviyorum her gün artan bir aşkla,
                   BENİM yüreğim başka benim sevgim bambaşka
                   SENİ  çok  seviyorum,her gün artan bin hazla
                   Yarından çok daha az,dünlerden çok ta fazla.

2 yorum:

GÜLSEV EYÜBOĞLU dedi ki...

Sayın Komutanım,
Yorum ile bir şiir..
Hürmet ve saygılarımla

O BENİM..

Birdenbire yağar
Yağmur sel olur ya !
Gözyaşlarımdır,işte O BENİM..
Bembeyaz öbek öbek
Sarar güneşi, gelir ya
Etrafında halkalanır
Bulutlar,işte O BENİM..
Yağar yağmurlar,
çıkar ardından ,
Bir dağdan bir denize
Sarılıp kucaklar ya
Gökkuşağı,işte O BENİM..
Sırılsıklam,titreyen
Pencerenin kenarında
Mahsun hüzünlü konar ya
Ufacık bir Kuş,işte O BENİM..
Dizi dizi balkonlarda
Saksılarda çiçekler,
Eğilipte koklarsın ya
Aralarında boynu bükük
Mor bir menekşe,işte O BENİM..
Uyurken derin uykularda
Öylesine rahat mışıl mışıl
Aniden uyanır,hissedersin ya
Sessiz bir nefes,işte O BENİM..
Uzaklarda çalınır şarkılar,
Duyulur derin özlemler ya
Ağıtlar yakar,işte O BENİM..

GÜLSEV EYÜBOĞLU dedi ki...

SUSTU........!
Nasıl duruldu denizlerim
Çırpındı,çırpındı !...
Dalgalandı,dalgalandı,
SUSTU...... !
Sakin sessiz bir,
Bir mavi çarçaf.
Yayılmış ucsuz bucaksız..
Karsız,fırtınasız,
Dalgasız,dalgasız
SUSTU....... !
Dağlarım iniler
Gözyaşları sessiz
Sevdaları tepelerde
Uğultusuz..
SUSTU..... !
Sevdalarım sessiz
Doluştu ucsuz bucaksız
Sessiz suskun bir
Okyanuslar da ,
Alevli çöllerde kumlar
Dünyam oldu bir kumsal,

SUSTU.............. !


Gülsev EYÜBOĞLU

İzleyiciler

Blog Arşivi