25 Mart 2012 Pazar

657/BİR TUTAM ALKIŞIN BEDELİ!

                                                                                 

                        OSMAN TÜRKOĞUZ
                   Osmanturkoguz@gmail.com
                   İzmir;25 Mart 2012

                            BİR TUTAM ALKIŞIN BEDELİ!
         Sayın Recep Tayyip Erdoğan Beyimiz, Harp Akademisinde, aralarında Genelkurmay Başkanının da bulunduğu 800 Subayımıza uzun süren bir konferans vermişler!Televizyonlarımız bu konferansın reklamını sessiz olarak vermesine karşın,800 Subayımızın ayakta sürdürdükleri alkış tufanını sesli olarak vermiştir.Hani,bir film çekiminde,rejisörün figüranlara dönerek:”Alkış!” Komutunu vermesi geldi aklıma. Bir de Fransızların bir atasözlerini hatırladım:
         “Kadınları yatağa, Kahramanları da ölüme bir tutam alkış götürür!”
         Rayştag yanmadan önce; Adolf Hitlere yapılan sürekli ve dahi şiddetli alkış, Almanya’yı ve dünyayı felakete götürmüştü.
         Harp Akademisinde 800 Subayımızın ve dahi Genelkurmay Başkanlarının bu ayaktaki alkışı da, ülkemizi çağ dışına götürmek için daha çok insanlarımızı Silivri ve Hasdal esir kampına götürtmesin!

1 yorum:

Gülsev Eyüboğlu dedi ki...

Sayın Komutanım,

Kendimce bir ilkem vardı"Kol kırılır yen içinde kalır"diyerek internette yazmaya başladığım 2004 yılından bugüne olanları gördüğüm halde asla bir kelime dahi söylemedim,söyletmedim.Ve hatta 2008 yılında ileri hain Altan kardeşlerin kurdukları kronikmuhalifler diye bir site'de benim için "Türk Ordusunun en büyük yalakası olarak seni andıçladık"diye yazdılar da bana da ileti gönderilmişti,bende onlara"Ohhh bana en büyük madalya taktınız, bu yalakalık benim için onurdur"diye karşılık vermiştim..İlkelerim devam ediyor ancak Sayın Komutanım size içimi dökmek istiyorum.İnanın bu son 800 lük alkış olayı beni kahretti..
Ama ben yinede Ordumuza güvenimi asla kaybetmeyeceğim..En derin hürmetlerimle

İzleyiciler

Blog Arşivi