24 Mart 2012 Cumartesi

654/BÖYLE DE YAZILMAZ MI ŞİİR!

                                                                            

                        OSMAN TÜRKOĞUZ
                        osmanturkoguz@gmail.com
                        İzmir;24 Mart 2012.
           
                                   BİR BAŞKA FORMDA ŞİİR!
            Benim için şiir yazmak dert edilecek bir konu değildir: Yazdığım formları ve kullandığım kelimeleri de süreklice beğenmem mümkün değildir. Bu tarzı  yeniden  yazdım!

                        GÜLE ŞİİR!
            Sen dağında Sümbül ol,
            Ben de Senin kekliğin.
            Tanrının her mevsimi
            Sana ötüp durayım.
            Sen bahçemde Gülüm ol
            Ben de bahçe sahibin,
            Tanrımın her gününde;
            Sabahları öpeyim SENİ,
           Gece boyunca koklayayım.

       
       

.




            Geceleri koklasam.
            SENİ öpüp ,koklayayım.

2 yorum:

Gülsev Eyüboğlu dedi ki...

Sayın Komutanım,
Yüreğinize sağlık..
Bu tarzınızda çok güzel..

HÜRMET VE SAYGILARIMLA..

GÜLSEV EYÜBOĞLU dedi ki...

Sayın Komutanım,

GÜL Şiirinize,benden de
GÜL ile bir şiir..

GÜL..

GÜL'e sordum,
Bu ne HÜZÜN ?
Hiç GÜLmüyor
Neden YÜZÜN ?
Bahçe de öyle suskun
Gittimi yoksa Bülbülün ?
Derin bir ahh
İçin için..
Dili lal olmuş GÜLün..
Gitti neşesi bahçenin..
Kalmadı tadı Baharın..

İzleyiciler

Blog Arşivi