23 Mart 2012 Cuma

651/YİNE DE İÇİ SENLİ!

                                                                             

                        OSMAN TÜRKOĞUZ
                   osmanturkoguz@gmail.com
                   İzmir;22 Mart 2012.

                   SANA VERDİM YARINIMI, DÜNÜMÜ!
                   Sana verdim kalemimi,ünümü,
                   Dostların duyup ta köpürsün diye.
                   Sana verdim sırça köşkten gönlümü,
                   Dostların kıskanıp taşlasın diye.
                   Sana verdim yarınımı,dünümü,
                   Ben sen olayım,sen ben olasın diye.

                   SENİN ÜSTÜNE!
         Senin üstüne ağıt yazdım ardından,
         Senin üstüne fala baktırdım Çingeneye,
         Senin üstüne içip,içip sarhoş oldum,
         Keş oldum.
         Senin ütüne ben artık
         Kadın sevemez oldum.


                  
                  
     

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi