18 Mart 2012 Pazar

642/NASILKÖPEK YOKMUŞ!

                                                                                  
OSMAN TÜRKOĞUZ
                   osmanturkoguz@gmail.com
                   İzmir;18 Mart 2012.

                            NASIL KÖPEK YOKMUŞ!
             Gönderme yazısı ile:
        
OSMAN TÜRKOĞUZ
         osmanturkoguz@gmail.com
         İzmir;18 Mart 2012.

                            NASIL KÖPEK YOKMUŞ!
         Gönderme yazısı ile:
             Sayın Ali Yeşilırmak; Sizin MAX, üç kere havladı ve komutla birkaç numara yaparak 250.000TL.Kazandı, her Allahın günü Türkiye Cumhuriyetine ve Onu kuran ve koruyan silahlı kuvvetlerine havlayarak zengin olanları görmemek için sağır ya da hain mi olmak gerek a benim canım Gardaşım!
         Show TV’DE” Yetenek Sizsiniz adlı yarışmayı MAX adındaki bir köpek kazanmıştı. Max’ın sahibi ve eğiticisi Sayın Ali Yeşilırmak:
         “Türkiye’de Max ayarında başka bir köpek yok!”Dedi.Kendi köpeğinin yeteneklerini yükseltmek için bunca köpekleri inkâr etmesi beni çok derinden üzmüştür.
         Birleşmiş Miletlerin Barbitürük –Keyif verici maddeler—kursunun sınavını kazanarak, Cenevre Birleşmiş Milletler binasında verilen kurslara katılmıştım,en kıdemli kursiyer olduğum için de özel bir kabul görmüştüm.Bir İsviçreli jandarma eri,uyuşturucu bulmada uzman bir köpeği ile gösteri yaptıktan sonra,bu dersin öğretmeni,bana doğru dönerek:”Bay Türkoğuz hiç üzülmesin,Türk polisi hiç köpek kullanmıyor!”Demişti.Ayağa fırlayarak hemen itiraz etmiştim:
         “Yanılıyorsunuz Bayım,Türkiye Cumhuriyeti kendi parası ile en çok köpek kullanan bir devlettir!”Dediğim de:
         Konuyu bilenler de itiraz etmişlerdi:
         “Nasıl olur bayım!” Diye.”Açıklayayım!”Dedim:
         “İkinci Dünya Savaşı sırsında,Berlin radyosundan İngiltere aleyhine konuşan İngiliz Lorduna,İngilizler Lord Hav! Hav!”     Adını vermişlerdi. Bizdeki köpekler de Mustafa Kemal Devrimi ve Yenileşme aleyhinde havlamakla görevlendirilmiş olduklarından,polisimiz de keyif verici  maddelerin mücadelesinde kullanılacak köpek bulamamaktadırlar!”Dedim ve Türkçe olarak ta:”Arz ederim!”Demeyi ihmal etmedim.
         MAX,işaretle ve komutla öğretilen numaraları yapmaktadır ve karşılığında da ödüllendirilmektedir.Sayın Ali Yeşilırmak,etrafınızdaki Yeşillerin hallerini görmüyor musunuz,Kör müsünüz be kardeşim!
        

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi