4 Mart 2012 Pazar

61/4YİNE DE SANA GELDİM BEN!

                                                                           

                     OSMAN TÜRKOĞUZ
                   osmanturkoguz@gmail.com
                   İzmir;04 Mart 2012.

                   GÖNLÜMDE MEVSİM KIŞTIR!
         Değişse günler, aylar, döne,döne mevsimler;
         Uzağında gönlümde kışlar hüküm sürüyor.
         Bir gün gelirim diye söz versen de yine SEN;
         Özlemin kurşun gibi bende hüküm sürüyor.

         Karakışa çıkıyor SENSİZ yolların ucu;
         SEN orada BEN burda, bu mu sevmenin suçu!
         Özlemin şurda düğüm,şuracıkta kör sancı,
         Sensizlikten kahroldum yine SANA geldim BEN.

         Denizine yüz sürdüm,toprağına yüz sürdüm,
         SEN girmeden gönlüme bağımsızdım ve hürdüm.
         Dağlarda hüküm sürdüm,çöllerde hüküm sürdüm,
         Kulluğa, köleliğe yine SANA geldim BEN.

         Ellerimde zincirle, boynumda tel tasmayla
         Dilenip te kapında mutsuzluğu asmaya,
         SENİNLE birleşip te çağlayarak coşmaya
         Cennet diye kapına yine SANA geldim BEN.

         Göz oldum da gözümde bir damla yaş kalmadı,
         Söz oldum da sesimi dönüp,duyan olmadı;
         Direnecek gücüm de mecalim de kalmadı,
         SANA  kul olmak için yine SANA geldim BEN

        

        
        
        

        
  

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi