17 Ocak 2012 Salı

543/KULLUĞA ÖVGÜ!

                                                                        
         OSMAN TÜRKOĞUZ
         osmanturkoguz@gmail.com
         İzmir;18 Ocak 2012

                   KULLUĞUMA ÖVGÜ!
         Sınırsız bir sevgi kul etti BENİ,
         Hüzün’ümün saçlarına, gözüne.
         Gönlüme Tanrısal ilhamlar verdi,
         İnsanlık sevgisi sundu özüme.

         Gönlüm kelebekti çiçek beğenmez,
         Ruhta eylenmezdi, tende eylenmez;
         Güzel beğenmezdi, çirkin beğenmez,
         Hüzünüm kendine kul etti BENİ.
        
         Kabına sığmayan bir ruhum vardı,
         Durmadan, bıkmadan bir şey arardı.
         Gönlümde anılar soldu, sarardı;
         Yemyeşil gözüne kul etti BENİ.

         Hiçbir yerde durmaz idim, koşardım;
         Sevda nedir bilmez idim coşardım.
         Hüznüme rastlayınca aniden
         Dal fidan boyuna kul etti BENİ.

         Yakın etti sevda ile acıyı,
         Doldurdu gönlüme bin bir sancıyı.
         Onda buldum sevda denen bacıyı;
         Bir anlık görüşe kul etti BENİ.

         Çayır oldum, çimen oldum kurudum,
         Onda coştum,onda yandım,duruldum.
         Her sözüne, her haline vuruldum;
         O Yüce ruhuna kul etti BENİ.

         Elleriyle okşar idi saçımı,
         Dizlerine koyar idim başımı.
         Ağarttı sevdadan siyah saçımı,
         Saçının tellerine kul etti BENİ.

         Dudağında erim, erim eridim;
         Özlemiyle yataklara serildim.
         Tanrımın hükmüyle ona verildim;
          Kendi hükmüne kul etti BENİ.


        

        



        
        

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi