30 Aralık 2011 Cuma

513/KENDİNİ YAKMAK.

                                                                       
OSMAN TÜRKOĞUZ
                        osmanturkoguz@gmail.com
                         İzmir;30 Aralık 2011,

                                   KENDİNİ DE YAKMAK!
                        Ateşteki tavayı, musluktaki kovayı;
                        Anayı ve Babayı, prizdeki ütüyü
                        Yaşamdaki kavgayı, iyiyi ve kötüyü
                        Unutup gidiyorsun; unuttuğun her şeyi
                        Yakıp bırakıyorsun.
                        Benimle yatıyorsun, benimle kalkıyorsun;
                        Unutamadığın beni, kendini yakıyorsun.
                        Her şeyini koyuyorsun bir yana,
                        Kendini bırakıyorsun.
                        Ve ben de her şeyimi koyuyorum bir yana,
                        Hep SANA tapıyorum.
                        SENİ De yakıyorum, kendimi de yakıyorum.
                       

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi