25 Aralık 2011 Pazar

503/SENSİZ YAŞAM OLMUYOR.

                                                                           
OSMAN TÜRKOĞUZ
İzmir;25Aralık 2011.

            SENSİZ YAŞAM MI? DENEDİM,
                          OLMUYOR.

Hani beraber başlamıştık yaşama,
En kurak yerinden SENİNLE hazla!
Bir neşe getirmiyor bana yaşam,
Ne sensiz geçen kışla, ne sensiz giden yazla.
Bir yerlere çakılmışım,kanatsız ve kolsuz;
Bir hükümsüz dilekçeye dönmüşüm,
İmzasız, tarihsiz,onaysız ve pulsuz.
Uçan kuşları sayıyorum, bir SEN eksik çıkıyorsun;
Yerdeki kuşları sayıyorum bir SEN çıkıyorsun fazla.
Bir zevk vermiyor BANA artık, inan
Ne sensiz gelen kış ta, ne sensiz giden yaz da.

2 yorum:

Gülsev Eyüboğlu dedi ki...

O evrenlerden daha büyük yüreğinize sağlık..
Bu karmı güzel anlatılır SEN..?
Saygılarımla

jasonbob dedi ki...

yeezy
moncler
longchamp
kobe 9
adidas yeezy
curry shoes
supreme clothing
yeezys
goyard
golden goose outlet

İzleyiciler

Blog Arşivi