30 Kasım 2011 Çarşamba

476-SEN ÇIKIYORSUN.

                                                                           
                          SEN ÇIKIYORSUN!

            OSMAN TÜRKOĞUZ
            osmanturkoguz@gmail.com
            İzmir;30 Kasım 2011.

                        SEN ÇIKIYORSUN!
            Saniye, saniye ve
            Saat, saat bölüyorum kendimi,
            Sonra da bir araya topluyorlar;
            SEN çıkıyorsun.
            Bir an parçalara bölüyorum zamanımı;
            Onları da topluyorlar;
            Anılarımda da SEN çıkıyorsun.
            Bir fotoğraf çektiriyorum kimliğim için;
            Fotoğrafçının gözleri faltaşı!
            Fotoğrafta da SEN çıkıyorsun.
            Aynaya bakıyorum, nasılım diye;
            Hayret,
            Aynada da SEN çıkıyorsun.
            Yakama SEN diye çiçekler takıyorum,
            Gül bahçelerinde de SEN çıkıyorsun.
           

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi