19 Aralık 2010 Pazar

220- ARADAKİ FARK!


                     OSMAN TÜRKOĞUZ
                     osmanturkoguz@hotmail.com
                   İzmir; 19 Aralık 2010.
                                     
ARADAKİ FARK!

         1972 Senesinin Mayıs ayının ilk haftası olduğunu sanıyorum. Bülent Ececit, Rahmetli ve Cennetmekân İsmet İnönü’yü Cumhuriyet Halk Partisi Genel başkanlığından düşürmüştü.
Netice ilan edildiğinde; Rahmetli İsmet İnönü, ayağa kalkarak, ceketinin düğmelerini ilikleyip, Yeni Genel Başkanın önünde esas duruşa geçerek başarılar dilemişti.
İsmet Paşa yenildi denildiğinde de:
         “BENİM ASIL GALİBİYETİM SİZİN YENİLGİ SAYDIĞINIZ BU OLAYDADIR!”
         Sayın Kemal Kılıçtaroğlu, ayakta alkışlanırken, kongre salonunda ayağa kalkmayan tek kişinin Bay Deniz Baykal olduğunu, aradaki çağ farkını ne güzel anlatmaktadır.
         Sonra; bugünkü gazetelerin yazdığına göre Bay Önder Sav:
         “Ben olsaydım parti meclisi listesini başka türlü yapardım!” Buyurmuş.
Buna bir tek yanıt verilir: Hadi canım sen de!”
        

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi