21 Eylül 2012 Cuma

812/ULUSAL KURTULUŞ SAVAŞINDA FRANSIZ YARDIMI!

OSMAN TÜRKOĞUZ
osmanturkoguz@gmail.com                                                                                                                           İzmir;21 Eylül 2012
                                  
                                   ULUSAL KIRTULUŞ SAVAŞIMIZDA
                                               FRANSIZ YARDIMI!
Fransızlar; Ankara Anlaşması üzerine Adana bölgesinden  çekilirken,
Türkiye Büyük Millet Meclisi Hükümetine;
                    1*10 Adet Uçak,
                    2*10.089 Piyade Tüfeği,
                    3*505 sandık P.tüfeği fişeği devretmişlerdir. İtalyanlar da,Avusturyalılardan almış oldukları Ganimet piyade tüfeklerini cephanesiyle TBM Meclisi hükümetine satmış,32.000kat ta asker elbisesi vermişlerdi.
Fransızlar ayrıca; planını Türk Mühendislerinin çizdiği Hoçkis Hafif Makineli tüfekten de 1850 adet  Türk Ordusu için üretmişlerdir. Osman Türkoğuz,Ulusal Kurtuluş Savaşımızda güç dengesi,1/2.
Büyük bir sitede yazılarım yayımlanıyordu. İki ay gibi bir sürede de okur sayım 45.000’e ulaşmıştı.Ziza ziza Gabor’un ilk kocası Burhan Belgenin bir özelliğinden söz ederken bu Macar Güzelinin adından söz etmeme sinirlenen iki Genç Bayan yazarımız,bana etmedik hakaretlerde bulunmuşlardı.Ben,lüks villasının balkonunda viski ve puro içen dolgun maaşlı yaşlı bir emekliymişim.Halbuki Site Rahmetli Ahmet Selçuk Acunsal  Beyin Atatürkçü çizgiden ayrılmayan ciddi bir siteydi. Sözde,hepimiz Atatürkçü idik.Sayın Ahmet Avcı meslektaşım benim yerime gerekli yanıtı vermişti.Sonra,yaptıklarından çok utanan bu iki Hanım Kızımız benden özür dilemişlerdi.Beni savunamayan site arkadaşlarımı görerek siteden ayrılmıştım.Burhan Belge,Başbakanlığa gelir,Adnan Menderes’in İsmet İnönü için kullanmak istediği sıfatların yazılı kâğıdına göre makalesini Bakanlar Kurulu odasında yazardı.Bizler de orada olurduk.Şimdi de aynı cephede savaşanların birbirlerine öldüresiye ateş ettiklerini dehşetle ve hüzünle  izlemekteyim.İsmet İnönü’yü mahkum etmek!O günün şartlarına ve  dünyadaki dengelere bakan yok,vur Allah aşkına vur.İkinci Dünya Savaşında Türkiye’nin başında Rahmetli İsmet İnönü olmasaydı kesinlikle yok olurduk.Mareşal Fevzi Çakmak,Almanlar Rusları 15 günde yenerler mantığı ile Rus hududuna 29 Tabur Türk askerini kaydırdığını Mareşal Semyon Mihailoviç Sthemenko anılarında yazmaktadır.Demokrasiyi ona borçluyuz.Atatürk’ü bize O öğretti.1966 senesinde,Profesör dr.Turhan Fevzioğlu’na yanıtında Atatürk ilkelerinin uyumunu da anlatmıştı.Ne ise,bu tür çatışmaları okuduğumda Kütahya’da bir tepede sabaha kadar süren bir çatışmayı anımsarım.Karşılıklı saf tutan iki Türk bölüğü birbirlerini Yunanlı sanarak sabaha kadar;her iki taraf ta Allah!Allah nidalarıyla  tepeyi elden ele geçirmişlerdi.Hakarete varan iddialar Aydınların uzağında olmalıdır.Saygılarımla.


811/HAŞARATLA MÜCADELE KONSEPTİ!


            OSMAN TÜRKOĞUZ
            osmanturkoguz@gmail.com
            İzmir;21 Eylül 2012.

                                               SİVRİSİNEKLERLE MÜCADELE!
            “ON Şehit;YETMİŞ yaralıdan sonra;Sn. Recep Beyimiz ile Sn. Necdet Özel Paşamız,başbaşa konuştular.Sn. Recep Beyimiz BOP Başkanı Barak Obama’yı  telefonla aradı;uçaklarımız da Kandil’de dağı ve taşları bombalarken bu durumu,daha önce dostlarımızdan  öğrenen Teröristler de yer altına sığınmışlardı..Gaza gelen Halkımızın da böylece Gazı alınmış oldu!”
            2001 senesinde birkaç aylık bir Anonim Şirketi müdürlük maceram olmuştu.Zonguldak bakacak Kadıdaki Atatürk Hizmet Köyüne Müdür olarak atanmıştım.Kadınlar helası bulunmayan otelde iki adet erkeklere mahsus hela vardı.Oteldeki ilk gecemde sivrisinekler tarafından ısırılmadık yerim kalmamıştı.Bağlı olduğumuz genel müdürlük tarafından elektrikli sinek kovucuları ve sinek öldürme spreyleri gönderdikleri halde,sivrisineklerle ve dahi karasineklerle baş edememiştik.Otel odalarının pencerelerine tel kafesler taktırdım,durgun suları,yeşillikleri ve çöp bidonlarını sürekli ilaçlattım,açık çöp dökülmesini ve çöplerin de açığa dökülmesini önledim.OHH!Be dünya varmış.
            Çeşmealtına 2002 yazında geldiğimizde de aynı sorunlarla karşılaşmıştık.Hiç bir kişisel önlemimiz sineklerle baş etmemize yetmemişti.Bir kış ve İlkbahar mevsiminde çok yağmur yağmıştı.Urla Belediyesinin sahildeki çalışmaları sonucu meydana gelen göletler sazlarla ve milyonlarca iribaşlarla dolmuştu.Belediyenin mazot püskürtmesi de işe yaramamıştı.Çeşitli yerlere konulan üstü açık çöp bidonları ve bu bidonlara dökülen torbasız çöpler;sahile gelenlerin uluorta ortaya attıkları atıklar,karpuz ve kavun kabukları da sinek üretme istasyonları haline gelmişti.Yeniden dönüşüm için belirli yerlere koydurttuğumuz çanlara da çöp atmaya başlamışlardı.Her sabah; kendi paramla temin ettiğim sinek spreylerini çöp bidonlarına ve yeşilliklere sürekli sıktım.Sahile gelenleri de, canlarını sıktığımı bilerek, çöp hususunda sürekli uyardım.Oturduğumuz süit dairenin güney cephesine gelen karasinekleri de sürekli öldürdük.
            Yaşlı ve Ak sakalı birisi:”Hadisi Şerif var;sineklerin bir kanatlarında zehir,diğer kanatlarında da panzehir varmış!Konduğu sıvıyı tam batırılırsa sinekler ölürlermiş!”Demişti.Bendeniz de on metre ileride O Dedenin çocuklarının yapmış olduğu kakalarının üstünde cirit atan ve oradan kalkan sineklerin Dedenin sofrasına ve sakallarına konduğunu işaret ederek:
            “Bir keçisi beş çocuğu olan dul bir kadının sinek şikâyetine o devirde ne demek gerekirdi!”Dedim ve çöp bidonlarının kenarlarına dökülmüş olan çöpleri toplayarak kapaklı çöp bidonlarına attımdı.Bir sinek 600.000 yumurta yumurtlamaktadır..Üç Terörist öldürdük,Beş terörist öldürdük,Terörün çözümüne  çare değildir sayın Seyircilerimiz.Sivrisineklerimizin yaratıcısı ve koruyucusu USA ve Şürekasıdır:
           

20 Eylül 2012 Perşembe

810/"DURU GÖRÜ!"GÜZEL ŞEYLER OLACAK!"Sn.A.Gül?!?

OSMAN TÜRKOĞUZ
 osmanturkoguz@gmail.com                                                                                İzmir;20 Eylül 2012
                   İleti yazımla:
                   "Aynı yolda yürüyenlerin ufku görmesi önemli değildir.Önemli olan ufkun ötesini de görmektir!"Mareşal Gazi Mustafa Kemal.

                                      ÇOK GÜZEL ŞEYLER OLACAK!”Duru Görü!?
Sayın Bay Abdullah Gül! AKP’NİN  Cumhurbaşkanı.
         Bu sözü ve bu müjdeyi vereli çok zaman geçmemişti. O günden sonra;Oslo görüşmeleri, uçağımızın düşürülmesi,görevlilerimizin kaçırılması,masumlarımızın esir kamplarına doldurulması ,her Allahın günü sayıları gittikçe artan Şehit Asker,Polis ve diğer görevlilerimiz,sabotaj olayları!Çok acıklı ve çok can yakan olaylar bizim için oluşmuştur!Peki,”Çok Güzel Şeyler!” kimlerden yana oluşmuştur?Sözün doğruluğu hainler için midir?

18 Eylül 2012 Salı

809/ALAN HAKİMİYETİNİ YİTİRMEK=YENİLMEKTİR!


                   OSMAN TÜRKOĞUZ
                   osmanturkoguz@gmail.com
                   İzmir;18 Eylül 2012.
         İletme yazım:
                         Hayrette ve Dehşet içindeyim!Sivil araçla nereye Beyler!Dinarın Çölovasında eşkıyaların hüküm sürdüğü bir dönemde;yaşlı bir köylüden yardım etmesini istediğimde şu yanıtı almıştım:"Sayın Komutanım;sizler,gelip geçicisiniz.Eşkıyalarımız bizlerle kalıcı.Siz kanunu uygularsınız;eşkıyalar silahlarını kullanırlar.Size en çok bir kuzu keseriz,kalırsanız altınıza yün yatak sereriz.Eşkıyaların karılarımıza ve kızlarımıza yan bakmasına sesimiz çıkmaz.Ben,Cumhurbaşkanımızın bir ziyafetinde bulundum,en küçük eşkıyaya sunulandan çok fakirdi,kadın bile yoktu.Beni sürekli koru,her türlü yardımımı da al.Siz,daha çok gençsiniz!"
                   ALAN HÂKİMİYETİNİ YİTİRMEK=YENİLMEKTİR.
         Bölücü Terör Örgütü militanları kaç kişilik gruplar halinde dolaşıyorlarsa,mücadele de o miktar askeri güçle yapılmalıdır.Terör Bölgesinde sivil otobüsle asker nakletmek,teröre yem vermektir.Daha önce de minibüslerle korumasız 35 Askerimizin kanına girilmişti. Yalınız Muhkem karakollar kurmak;davul ve zurna ile büyük askeri güçleri mücadeleye sevk etmek zayiat vermek demektir.Önemli olan ALAN HAKİMİYETİDİR!Bendeniz,bunu 14 Nisan 1985’te;Terörle Mücadele konusunda, Konya’da oynadığımız plan tatbikatında en büyüğümüze bile anlatamamıştım!Terörist dağda ise,mücadele de dağda sürdürülür.Operasyonla gidip,gelmek mücadele değildir.Alan Hakimiyetini Teröriste bırakmak,halk desteğini de yitirmektir.Bir otobüs dolusu Mehmetçiğimizi bir teröriste yem vermek!Saygılarımla.

808/İNTİHAL VE YALAN!

OSMAN TÜRKĞUZ
 osmanturkoguz@gmail.com                                                                             İzmir;18 Eylül 2012 

                            İNTİHAL VE YALANCILIK!
                            Değişmez,öfkeler,kinler,inanlar;
                            İnsan aynı, yalan aynı,hırs aynı!
                            Bölünse de vatan,kim duyar,dinler;
                            Çağdışında yaşayanlar hep aynı!”Ostüzü.
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dincer Beyimiz buyurmuşlar ki:”Eğitimde düzenlemelerimiz ve programlarımız,Anayasamıza ve Yasalarımıza göre yapılmaktadır!”
MİLLİ kelimesini,Ulusalcılık anlamında anlayanlara bir hatırlatma:”Aynı dine ve mezhebe bağlı olanlar!”Mustafa Nihat Özön,Osmanlıca-Türkçe sözlük.S.537
Bu Ömer Dincer BEYİMİZ ”İNTİHALCİLİĞİ” belgelenmiş ve Ayyuka çıkmış bir Bilim!Adamıdır!
İNTİHAL: A.İ.(Te ve ha ile),”Başka birinin şiirini ve yazısını kendinin gibi gösterme. Ç.İntihalât).M.N. Özön, S.G.S.S:382.Kendisini bilim adamıymış gibi göstererek,halkı kandırmak,başkasının eserine kaynak göstermeden sahiplenmek.Sahtekârlık.Başka ülkelerde en büyük suç sayılmaktadır.Ülkemizde ise bu gibi sahtekârlar baş tacı edilmektedir.Bu Sayınımızın bir huyu daha ortaya çıkmıştır Yalancılık ve halkımızı kandırmak:Anayasamızın ilgili maddelerini okuyalım.Eğitim Birliği Yasamızın gerekçesini de hiç olmazsa bir kere hatırlayalım:”Bir ülkede iki çeşit eğitim,iki türlü insan yetiştirir ki bu da ulusal birlik için en büyük tehlikedir!”
TÜRKİYE CUMHUYRİYETİ ANAYASASI
Kanun No:2709,Kabul Tarihi.7.11.1982
Yay. R.G.9.11.1982-17863(Mükerrer),
         BAŞLANGIÇ
(Değişik:25,7,1995-4121/1md)
“Türk vatanı ve milletinin  ebedi varlığını ve Yüce Türk Devletinin bölünmez bütünlüğünü belirleyen  bu Anayasa, Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu,ölümsüz önder ve eşsiz kahraman Atatürk’ün belirlediği milliyetçilik anlayışı ve O’nun inkılâp ve ilkeleri doğrultusunda;”
“(değişik:3.10 2001-4709/1md.)”hiçbir faaliyetin Türk milli menfaatlerinin,Türk varlığının,devleti ve ülkesi ile bölünmezliği esasının,Türklüğün tarihi ve  manevi değerlerinin,Atatürk milliyetçiliği,ilke ve inkılâpları ve medeniyetçiliğinin karşısında korunma göremeyeceği ve lâiklik ilkesinin gereği olarak kutsal din duygularının,Devlet işlerine  ve politikaya kesinlikle karıştırılamayacağı;”
“ıı.Cumhuriyetin nitelikleri”
Madde2-“Türkiye Cumhuriyeti,toplumun huzuru,milli dayanışma ve adalet anlayışı içinde,insan haklarına saygılı,Atatürk milliyetçiliğine bağlı,başlangıçta belirtilen temel ilkelere dayanan,demokratik,lâik ve sosyal bir hukuk Devletidir”.
2.And içme
Madde81-“Türkiye Büyük Millet Meclisi üyeleri,göreve başlarken aşağıdaki şekilde ant içerler:”
“Devletin varlığı ve bağımsızlığını,vatanın ve milletin bölünmez bütünlüğünü,milletin kayıtsız şartsız egemenliğini koruyacağıma;hukukun üstünlüğüne,demokratik ve lâik Cumhuriyete ve Atatürk ilke ve inkılâplarına bağlı kalacağıma;toplumun huzur ve refahı ,milli dayanışma ve adalet anlayışı içinde herkesin insan haklarından ve temel hürriyetlerden yararlanma ülküsünden ve anayasaya sadakattan ayrılmayacağıma ;büyük Türk milleti önünde namusum ve şerefim üzerine ant içerim.”
Bir tarafta; namus ve şeref üzerine ant içme,diğer tarafta19.000TL.Maaş ve ayrıcalıklar ve aşağıdaki yemine uyma ve ulusça horul,horul uyuma:"LAİK VE DİNSİZ KEMAL PAŞA REJİMİNİ YIKMA YEMİN VE KASEMİ!


14 Eylül 2012 Cuma

807- megolomani!

    OSMAN TÜRKOĞUZ
    osmanturkoguz@gmail.com
    İzmir; 14 Eylül 2012.

            MEGOLOMANİ!



Efendim; Benito Mussolini’nin, Adolf Hitler’in, Jozef Stalin’in Salazar’ın, Rafael Trujillo’nun, İdi Amin’in ve Fransız yabancı birliğinden emekli yüzbaşı ve ülkesinde imparator J.B.Napoleon ve dahi
  Saddam Hüseyin’in fotoğrafları da böylesine yırtılmışlardı! Mustafa Kemal Atatürk’ün fotoğrafının konulacağı yerlere kendi fotoğrafını koydurtmak marazi bir gösteri değil midir! Atatürk’ün Kızının gözlerindeki ışıltıya ve yüzündeki kararlılık ifadesine bir bakmaları bence yeterlidir!
“PSİKOPATLAR: Bunlar, ilk yaşlarından beri geçimsiz, anti sosyal insanlardır. Zekâ kıtlığı göstermezler; fakat kayıtsız, egoist, minnet hislerinden yoksun, çok defa atılgan ve mücadeleci olurlar. Birçokları da marazi yalancıdırlar. Atılgan ve tedbirlidirler. Sırasında son derece mütehevvir ve kindar, sırasında fevkalade korkak ve riyakârdırlar. İçlerinde adeta ruhi ve teessüri bir enerji vardır!” Osman Türkoğuz, Dini Hezeyanların Psiko-Medikal Yönü, s.167.
“Politika yalan sanatıdır!” Adolf Hitler.

11 Eylül 2012 Salı

806/KIRMIZI HALIDA TÖKEZLEMEK!

         OSMAN TÜRKOĞUZ
         osmanturkoguz@gmail.com
         İzmir;11 Eylül 2012.
                            İleti yazım:
         Her sözünde ve her davranışında tökezleyen,düz yola serilen Kırmızı halıda da tökezler.PS:Yeşile giden yola Kırmızı halı serilmez!Serenseniz Lider olan yerlere serilir

                              KIRMIZI HALIDA TÖKEZLEMEK!
         Ne zaman Sayın Devlet Bahçeli Beyimizi konuşurken görsem aklıma türlü şeyler gelir. Utancından basur tedavisi olamamış birisinin sıkıntılı yüzünü görürüm yüzlerinde! Bir de Yıldırım Beyazıt’ın en samimi arkadaşı Öfkeli Mustafa gelir gözlerimin önüne,her şeye karşı hep sinirli.
         Geçen gün; Kurtuluş için medet umdukları Osmanlının huzuruna çıkarlarken Kırmızı halıda ayağı takılarak yüzükoyun yuvarlanmıştı. Kendilerini Kırmızı renk çarpmış olmasın!Neden yeşil halı sermediler geriye giden yollarına!Hollywood yıldızlarına mı özendiler bilemem!
         Sayın RTE Beyimizle birlikte söyledikleri bir şarkı da geldi aklıma:”Beraber yürüdük biz bu yollarda!”
         Osmanlıya gitmenin,Osmanlı’dan medet ummanın sonucu düz halıda yuvarlanmaktır.Yakında,USA ‘YA ve Tüm yalakalarına karşın Osmanlıya giden yolda Sayın RTE DE tepetaklak yuvarlanacaktır.O zaman Sayın Bahçeli ile Sayın Recep beyimiz,şu şarkıyı terennüm edeceklerdir:”
         “Beraber yuvarlandık düz yoldaki halıdaaa!”

805/ORTADA OLANLAR!!

 OSMANTÜRKOĞUZ
İzmir;11Eylül 2012
                            ORTADA OLANLAR!
         Afyondaki mühimmat patlaması olayı nedeniyle  olay yerine gelen Genelkurmay Başkanı Sayın Necdet Özel Paşamız, gazetecilerin bir sorusu üzerine:
         “Konuşmayacağım,konuşmayacağım!Her şey ortada!” buyurmuştu.
         Evet Sayın Paşamız;Hediyeler, Halılar,sayenizde Türk Silahlı Kuvvetlerinin durumu ve 25 parçalanmış Şehidimizle sizin halleriniz ortadadır.Bu işlerin eğilerek selam vermekle çözülemeyeceği de gün gibi ortadadır.PS:Bendeniz hain değilim!Hainlerimizi görenlerdenim!

804/BİNDİĞİ DALI KESMEK!

OSMAN TÜRKOĞUZ
İzmir;11Eylül 2012.
                       BİNDİĞİ DALI KESMEK!
         Bendeniz; Sayın Recep Tayyib Erdoğan’ın konuşmalarını dinlediğimde aklıma Büyük Findoslu Hakkı Kılıç’ın ölümü gelir.1957 senesindeydi; Isparta Savcısı Kemal Bey,telefonla aradı.Büyük Findos Köyünde bir vatandaşımız ağaçtan düşerek ölmüş.İlgilenmenizi rica ediyorum!”Dedi.Merkez Jandarma Karakol Komutanı Astsubay Başçavuş Ahmet Beyin motosikleti ile olay yerine gittiğimiz de bindiği dalı keserek 15 metreden düşmüş olan rahmetli Hakkı Kılıç’ın cesedi ile karşılaşmıştık.tuttuğu dalın parçası hâlâ elindeydi.
         AfyonKarahisar’da bir mühimmat depomuzun patlaması ile 25 vatan evladımızı şehit vermiştik. Bu olay iktidar ile Muhalefeti karşı karşıya getirmişti.Konu çok boyutlu olarak basınımıza da yansımıştı.Bu konuda uzman olanlar da görüşlerini açıklamışlardı.İşin içine Afyon valisi ile Sayın Necdet Paşamızın hediye alış verişi de girmişti.Emekli askerlerimizin patlama olayına yaklaşımları Sayın Recep Tayyib Erdoğan Beyimizi çok kızdırmıştı:
         “Silahlı Kuvvetlerden ayrılmış olanlar,içinden çıktığı ocağa ihanet etmekteler!”Buyurmuştu.
         “Türk Silahlı Kuvvetlerinin en bilgili ve en kahraman komutanlarını uyduruk dosyalarla ve maskeli tanıklarla Esir Kamplarına doldurmak ve Beraber çalışmış olduğu,terörle mücadelesini tüm dünyanın bildiği Genelkurmay başkanını Terörist olarak tutuklatmak Adalet oluyor da bunları tenkit etmek neden ve nasıl ihanet oluyor!Ülkemizde ihanet eden mi ararsınız sayın RTE Beyimiz!Önce siz aynaya bakmalısınız.Anayasaya ve Atatürk devrimine bağlı kalacaklarına yemin edenlerin,19.000TL Maaş ile susanların ve sadece parmak kaldıranların  yüzüne bakmalısınız.
         “Biz Mahkeme ile de konuştuk!”Utanç verici bir itiraftır bence!Başbakan olarak mı? Uyduruk davaların Başsavcısı olarak mı konuştunuz Sayın RTE Beyimiz?
         Bendeniz bir jandarma subayı emeklisiyimdir. Masal ve Maval dinlemem.Olayın soruşturmasına Susığırlıktan başlarım.Sivil nakliye aracını da didiklerim.Gece nasıl Mühimmat depolanırmış!Onu da ele alırım.Sivil araca araç komutanı verilmiş midir?Gece mühimmat depolamanın Suriyeli Hainlere mi gönderileceğine de el atarım.Daha önceleri bu tarzda hazırlanan mühimmatın tren ile sevk edilmiş olması olasılığı üzerinde de dururum.Hediye cep telefonu alan olmuş mu,bu ihtimali de göz ardı etmem.İçinden çıkmakla övündüğüm ocağıma da ihanet etmedim ve de etmem.Suçluyu önce vicdanınızda aramalısınız derim.

9 Eylül 2012 Pazar

803/AFYON VALİSİNİN VE BELEDİYE BAŞKANININ TİCARİ DEHASI!

                                                    AFYON BELEDİYE BAŞKANINA
OSMAN TÜRKOĞUZ
İzmir;06 Aralık 2011
                                                AÇIK MEKTUP!
            Sayın Başkanım; önce selam ve dahi saygılarımı iletir, gerilerden ileriye dönük çalışmalarınızda da başarılar dilerim. Belki Türk ve Yunan toplumu unutmuştur, ama velâkin bendeniz bir önerinizi unutmuş değilim:
            İki sene kadar önce “Afyon’a bir Yunan Şehitliği! Kurmak istemiştiniz. Megalı İdea için Anadolu’muzu işgal için gelen ve burada vurularak ölen Yunan askerleri için bir mezarlık yapmak fikrinizin ekonomik boyutunu düşünen olmamıştı. Nasıl Gelibolu’daki İngiliz; Fransız ,Yeni Zelanda ve Avustralya askeri mezarlıklarına ziyaretler  yapılarak Şafak Ayinleri yapılırsa,aynı olayların Afyon Yunan Mezarlığında yapılması Afyon’a ve Ülkemize sayılamayacak kadar getiriler kazandıracaktı.Bir kere;Afyon Mermer ve mezarlıklar sanayi çok gelişecekti!Sonra;Avrupa Birliğinden,Amerika’dan ve Yunanistan’dan paralar akacaktı.Afyon kaymağı ve Afyon sucukları dünyaya açılacaktı.Bu öneriniz Devlet Büyüklerimizce de uygun görülmemişti.Şimdi;Türkiye Büyük Millet Meclisinde,tarih doktoru ve dahi Milletvekili Bay İhsan Şener’in aydınlatmasıyla kafam dank etti.Ya maazallah,Kapısında her dilde ve dahi Yunanca:”Yunan Şehitliği!Burada Anadolu’ya Turistik gezi için gelen ve yanlışlıkla öldürülen Yunan Askerleri yatmaktadır!”Yazısı bulunan Yunan Mezarlığı açılmış olsaydı,ne durumlara düşerdiniz?Bay İhsan Şener, Tarih Uleması ve Türk Milletvekili:
            “Yunanlıların Harp Tarihlerinde bir Anadolu Savaşı yoktur. Ulusal Kurtuluş savaşı,şehitlikler uydurma bir dümendir!”Buyurdular;hem de,Ulusal Kurtuluş Savaşı yapmış ve kazanmış olan Türkiye Büyük Millet Meclisinin içinde! Hayali bir mezarlık için dünyanın parasını sarf edecek ve âleme de rezil olacaktınız: Bir dost olarak geçmiş olsun der; bir daha Tarih uleması Bay İhsan Şener’e danışmadan büyük işlere kalkışmamanızı öneririm.Kaygılarımla.”

            Afyon belediye başkanının zırvasını  yukarıdaki yazımla yanıtlamıştım.Bu sefer de Afyon valisinin Tiçarı dehası ve Sayın Necdet Özel Paşamızın savunması karşısında  kanım dondu.Bugünkü Saygın Gazetelerimizden iki resim ve iki başlık:
            “HEDİYEYİ NEDEN VERDİM?
            “ÇÜNKÜ POPÜLER BİRİ GELDİ KENTİN REKLÂMINI YAPTIM!”İrfan Balkanoğlu, Afyon’un AKP’Lİ valisi.
            “HEDİYEYİ NEDEN ALDIM?”
            “ÇÜNKÜ ANİDEN GELİŞTİ…REAKSİYON VEREMEDİM ÜZGÜNÜMM!”Genelkurmay başkanı Necdet Özel Paşamız!
            Sayın Orgeneral Necdet Özel Paşamız; Size bir sorum var:Bir muharebede aniden ortaya  çıkan ve beklenmedik bir gelişme üzerine REAKSİYON GÖSTEREMEZSENİZ YIKILDIK DEMEKTİR!
            Sizin yerinize bendeniz olsaydım;Size reklamına verilen hediyeden 24 adet daha alarak,bedelini cebimden şak!Diye öder,”bunları şehitlerimizin ailelerine takdim etmek üzere satın aldım!”Derdim.Ya da, önceden ziyaretimin saygı ziyareti olduğunu hediye falan verilmemesini ol AKP valisine duyururdum.Reklam figüranı olmazdım.
            Saygılarımla.

İzleyiciler

Blog Arşivi