9 Mart 2012 Cuma

622/ESKİ TERMİNAL!

                                                                               
OSMAN TÜRKOĞUZ
         osmanturkoguz@gmail.com
         İzmir;09 Mart 2012.

                   ESKİ TERMİNAL!
         Ankara’ya indiğim akşamlar;
         Gülen gözler karşılardı,
         Ağlayan eller uğurlardı beni
         Eski otobüs terminalinde.
         Etrafımda toz, toprak, sigara izmaritleri
         Ve eski dostlarım olurdu.
         Yeni Terminale taşımışlar otobüsleri,
         Yeni Terminalde, ne gülen gözler karşılar,
         Ne de ağlayan eller uğurlar beni,
         Gözlerimde onun için kırık umutlar
         Kırık sevdalar var.
         Ne de tozlu yollarda koşan dostlarım,
         Ne de sigara izmaritleri var.
         Pırıl, pırıl Siyah parkelerde,yürüyorum,yürüyorum,
         O Simsiyah parkelerde
         Kendi yalnızlığımı görüyorum.
         Eski Dostlarımla, Eski Dostluklar
         Sigara izmaritleri gibi
         Eski Terminalde mi kaldı diyorum;
         Takıyorum geçmişimi peşime
         Yalnızlığımla yürüyüp gidiyorum,
         O Eski otobüslerin birisine biniyorum
        
        
        
    

Hiç yorum yok:

İzleyiciler

Blog Arşivi